neljapäev, 3. detsember 2009

Ehted

Ükspäev tegin jälle natuke karbikesi tulevaste ehete jaoks, seekord sai sisuks siis siidipaber, põhjuseks lihtsalt muu puudumine. Muidu olen sisuks pannud ikka sametit või muud pehmet või karvast riiet, aga olen kõik jäägid juba ära kasutanud, käsitöökartong sai ka otsa, sellepärast on ka karbid enamuses rohelised ja sinised...
Sain täna siis oma kulinad-vidinad ja savi kätte. Emicraftist jäi eelmine kord pakki lisamata valge Sculpey, sai kokku lepitud, et pannakse järgmise pakiga kaasa, uues tellimuses oli see isegi ilusti kirjas, aga pakis valgest savist ei haisugi... Mina olen nüüd solvunud. Mul niigi kiire, jõuluks ports tellimusi ees, kuidas ma peaksin ilma valge savita hakkama saama? Esimese asja saan ilmselt teha poolläbipaistvaga, jääbki ägedam, aga mis edasi? Tuleb ilmselt ükspäev linna kapata ja vaadata, kust savi osta saab, kaupsis pidi cernitit olema, pole seda enne kasutanud ja ei kujuta ette, kuidas see sculpeyga klapib, aga eks näis... Ülejäänud kaubaga olen rahul.
Beads.ee asjadega olen rahul, kuigi tellisin grafiithallid seemnehelmed, aga need, mis tulid, on pigem tumesinised, õnneks mul konkreetset plaani nendega polnud, nii et pole vahet.
Ühesõnaga nüüd läheb suuremaks madistamiseks, panen telefoni hääletu peale, login msn-ist välja ja olen maailma jaoks paar päeva kadunud oma kulinate maailma :D.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar


Photobucket